Powered By Blogger

miercuri, 26 ianuarie 2011

...s-a terminat...




...nimeni nu pierde... chiar si durerea e un castig, nu?

   As fi vrut sa-ti spun mai multe, dar, ca de obicei, ceva ma opreste...
Iti spun acum, imaginandu-mi ca ma auzi...si poate ca intr-o zi vei putea citi ce scriu aici...
Iti multumesc pentru tot... Mi-ai oferit ceva ce nimeni nu-mi va mai oferi...ti-am oferit la randul meu ce nu mai pot oferi nimanui... Nu voi regreta niciodata ca s-a intamplat asa... De fapt, stii, eu nu regret vreodata ceea ce fac, nici daca acel ceva se considera a fi o greseala...regret doar cand nu fac ceea ce-mi doresc...
Cu luni in urma iti spuneam la telefon ca unele lucruri se termina pentru a incepe ceva mai bun, o usa se inchide pentru a fi deschisa alta... Ei bine...asa se intampla si acum...
Vreau sa gasesti femeia care sa-ti ofere ce-ti doresti... Vreau sa intalnesti acea persoana careia sa-i poti spune "In sfarsit te-am gasit !!"... Sunt convinsa ca meriti sa traiesti astfel de momente.
Nu vreau sa trecem pe trotuarul celalalt daca ne intalnim pe strada, vreau doar sa ne salutam...vreau sa ramanem amici...
Eu nu te voi mai cauta niciodata, dar vreau sa nu eziti sa ma suni daca ai vreo problema si crezi ca te pot ajuta s-o rezolvi.
Voi fi aici...acolo...oriunde...oricand...
Poate ca ce a trebuit sa se intample, s-a intamplat. Drumurile noastre s-au intersectat atat cat a fost nevoie. Lectia mi-am invatat-o, dar au ramas lucruri pe care mi le mai doream de la tine. Poate ca mi le va oferi altcineva...
Simteam doar ca situatia se indreapta catre un drum gresit...de-asta am ales sa ma opresc aici...inainte sa ajungem in punctul acela care sa ne raneasca pe amandoi...sau poate doar pe mine...nu stiu...
Mi-ai spus sa nu plang...ti-am spus ca n-am nici un motiv s-o fac... Sigur ca am, doar ca tu uiti ca eu nu pot sa plang atunci cand vreau... Si acum chiar vreau...
Esti un om minunat, nu stiu de ce iti ascunzi mereu sufletul... Dar nu esti ceea ce-mi doresc, la fel cum nici eu nu sunt ceea ce-ti doresti... As fi vrut sa fie invers...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu